Reset hesla pro zaměstnance a studenty
Reset hesla pomocí e-mailu
- Máte-li nastaveno přesměrování zpráv na soukromý e-mailový účet, lze zadat univerzitní e-mail.
 - Pokud jste studentem, zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci na prihlaska.upol.cz.
 - Pokud jste zahraničním studentem na UP v rámci krátkodobých programů (Erasmus+, Přímá spolupráce, CEEPUS atd.), zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili v Erasmus+ či ECTS přihlášce.
 - Jste-li zaměstnanec, uveďte soukromou e-mailovou adresu, kterou máte nastavenou na Portálu UP (alternativní e-mail).
 - Odkaz, který obdržíte v e-mailové zprávě, bude mít platnost jednu hodinu.
 - V případě, že jste neobdrželi e-mail s odkazem na změnu hesla nebo se vám nepovedlo heslo nastavit, zadejte prosím požadavek na Helpdesk.
 - Uchazeči si heslo k účtu do Přihlášky resetují na prihlaska.upol.cz
 
Reset hesla pomocí Identity občana (NIA)
            - Máte-li aktivní Identitu občana, můžete ji využít k resetování hesla.
 - Při přihlášení budete požádáni o předání osobních údajů UP. Tyto údaje slouží k ověření totožnosti.
 - Po úspěšném ověření identity budete přesměrováni na odkaz na změnu hesla.
 - Odkaz bude mít platnost jednu hodinu.