Reset hesla pro zaměstnance a studenty
Reset hesla pomocí e-mailu
- Máte-li nastaveno přesměrování zpráv na soukromý e-mailový účet, lze zadat univerzitní e-mail.
- Pokud jste studentem, zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili při registraci na prihlaska.upol.cz.
- Pokud jste zahraničním studentem na UP v rámci krátkodobých programů (Erasmus+, Přímá spolupráce, CEEPUS atd.), zadejte e-mailovou adresu, kterou jste použili v Erasmus+ či ECTS přihlášce.
- Jste-li zaměstnanec, uveďte soukromou e-mailovou adresu, kterou máte nastavenou na Portálu UP.
- Odkaz, který obdržíte v e-mailové zprávě, bude mít platnost jednu hodinu.
- V případě, že jste neobdrželi e-mail s odkazem na změnu hesla nebo se vám nepovedlo heslo nastavit, zadejte prosím požadavek na Helpdesk.
- Uchazeči si heslo k účtu do Přihlášky resetují na prihlaska.upol.cz
Reset hesla pomocí Identity občana (NIA) 
- Máte-li aktivní Identitu občana, můžete ji využít k resetování hesla.
- Při přihlášení budete požádáni o předání osobních údajů UP. Tyto údaje slouží k ověření totožnosti.
- Po úspěšném ověření identity budete přesměrováni na odkaz na změnu hesla.
- Odkaz bude mít platnost jednu hodinu.